Sibersahne Ücretsiz, bedava ve üyeliksiz sesli sohbet chat odaları

,

Sibersahne.org Türkiye’de bir ilki daha başardı.Artık tüm kameralı sohbet servislerimiz görüntülü, anlık mesajlaşmalı ve sesli sohbet olarak faliyete geçti.Sizlere daha kaliteli sohbet ortamı hazırlamak adına oluşturduğumuz bu servislerimiz, sesli chat olarak Türkiye üzerinde bir ilk ! Yıllardır alışıla gelmiş sesli chat panellerinden daha farklı bir görüntüye sahip olan sibersahne.org sesli chat sistemi artık 3′ü bir arada.Bu yönüyle diğer sesli sohbet sitelerine fark atan sibersahne.org gün geçtikçe kalitesini daha da arttırıyor.

Sizlerden gelen yorumlar :

Fatma:
2011 yılının haziran ayına doğru sibersahne.org ile tanıştım.Sayenizde şuanda evliyim ve yakın zamanda bir evladım olacak.Sibersahne.org kalitesi olarak zaten kendini farklı kılıyor.Bence sesli sohbet sayfaları arasında en doğru şekilde hizmet sunan site sibersahne.org.

Ali :
Adminim sitenize bayılıyorum.Sayenizde çok güzel zamanlar geçiriyorum.Artık 7/24 vaçgeçilmez tek sitem sibersahne.org oldu.Arama sayfanızı anasayfam olarak belirledim.Böylelikle hem arama yapabiliyorum hemde servislerinizden yararlanıyorum.

Akın :
Sesli chat kanalları arasında en popüler olanı bence de sibersahne.org.Diğer siteler gibi program indirmeye yada üye olmaya gerek yok.Birde diğer siteler arasında ücret talep eden sitelerde var.Neyseki sibersahne.org sayesinde üye olmadan ve ücretsiz bir şekilde sesli sohbet edebiliyorum.Umarım uzun süreler bedava ve üyeliksiz sohbete devam edersiniz.

Neslihan :
Bazen uygunsuz görüntüler çıksa da yine de güzel.Aslında onlarıda tam olarak engelleyebilseniz inanın ki tüm sohbet severler burada toplanır.Çünkü burada sohbet adına herşey bulunuyor.Umarım uzun yıllar daha böyle devam edersiniz.

1 yorum:

  • 7 Ocak 2014 16:49

    üye olmadan sesli sohbet

    Sesli sohbet sitelerinin en çok yaptıkları hataların başında üyelik ve sohbete girebilmek için indirmen gereken chat programı. Bundan dolayı bu tür sitelere fazla giriş olmuyor. Ama ona rağmen baya insanda takılıyor. Eğer bahsettiğim iki konu olmazsa bence bu sesli sohbet siteleri zamanla çok iyi noktalara varır. Üyeliksiz sesli chat hizmeti sunmaya çalışsalar buda sitelerine fark katar. Üye olmadan sesli sohbet etmek insanlara daha çok güven verir.

    sil

Yorum Gönder